Összegyűjtöttem a lokális marketing főbb területeit egy infografikába, hogy átláthatóbb legyen, milyen eszközöket kell használni, milyen területekre kell összpontosítanod a helyi marketing során.
Megjelent a Facebook Local alkalmazás, amivel a közösségi média is beszáll a versenybe a helyi online marketing területén.
A Google nagy előnyben van, és a Facebook már évek óta próbál valamilyen módszerrel felzárkózni és a helyi paramétereket belevinni a platformjába. Mindeddig kevés eredményt tudott felmutatni, most egy újabb területen próbálkozik: alkalmazást bocsátott ki.
A Google cégem regisztráció ingyenes, és kevésbé profi beállításokra mindenki képes. A regisztrációs folyamat eredményeként kontrollálhatod céged megjelenését a Google felületein, illetve megjelenhet céged a tréképen.
Az elmúlt időszakban számos ügyféllel dolgoztunk együtt a Google Cégem fiók kialakításán a lokális marketing tevékenységünk keretein belül. A megrendelők között megtalálhatóak voltak: pékségek, szállodák, gumisok, éttermek, kávézók, szépségstúdiók és egyéb fizikai üzlethelyiséggel rendelkező vállalkozások. Volt bennük egy közös pont, a költségoptimalizálás. Véleményem szerint ez egy teljesen normális és ésszerű dolog. Pontosan ez a tényező inspirált arra, hogy ezt a bejegyzést megírjam. Az elkövetkezendő néhány sorban, bemutatok nektek négy Google Cégem fiókhoz kapcsolódó díjmentes szolgáltatást.