A Google Helyi idegenvezető programja adott egy nagy lendületet a lokális marketingnek, hiszen ez a rendszer milliókat ösztönöz értékelésre, képfeltöltésre és a helyi adatok pontosítására. Íme egy lehetőség, amivel még több pontot szerezhetsz.

A Google Helyi idegenvezető programja adott egy nagy lendületet a lokális marketingnek, hiszen ez a rendszer milliókat ösztönöz értékelésre, képfeltöltésre és a helyi adatok pontosítására. Íme egy lehetőség, amivel még több pontot szerezhetsz.

A Google Cégem fióknak a bejegyzési modulja egy elég hatékony eszköz, ami díjmentesen használható mégis kevesen alkalmazzák. 2018 januárjában a Google Térkép kutatási módszerünk segítségével kiválasztottunk 100 céget különböző szektorokból. Megvizsgáltuk, hogy hányan használják a Google Cégem bejegyzéseit. Az eredmény sajnos nagyon lehangoló volt. Mindösszesen 3 cég használta ezt az eszközt. Pontosan ezért határoztuk el, hogy készítünk egy bejegyzést, amiben megmutatjuk nektek, miként kell elkészíteni tíz perc alatt egy Google bejegyzést.
A Google cégem regisztráció ingyenes, és kevésbé profi beállításokra mindenki képes. A regisztrációs folyamat eredményeként kontrollálhatod céged megjelenését a Google felületein, illetve megjelenhet céged a tréképen.
A lokális online marketing egyik fontos eleme a Google Cégem fiók. Az elmúlt két évben számos esetben fordultak hozzánk a vállalkozások azzal a problémával, hogy a Google Céges fiókjuk nem működik hatékonyan. Az elkövetkezendő néhány sorban bemutatjuk, hogy milyen megoldásokat alkalmaztunk, amivel megoldottuk az ügyfeleinknél felmerült gondokat.
Az elmúlt időszakban számos ügyféllel dolgoztunk együtt a Google Cégem fiók kialakításán a lokális marketing tevékenységünk keretein belül. A megrendelők között megtalálhatóak voltak: pékségek, szállodák, gumisok, éttermek, kávézók, szépségstúdiók és egyéb fizikai üzlethelyiséggel rendelkező vállalkozások. Volt bennük egy közös pont, a költségoptimalizálás. Véleményem szerint ez egy teljesen normális és ésszerű dolog. Pontosan ez a tényező inspirált arra, hogy ezt a bejegyzést megírjam. Az elkövetkezendő néhány sorban, bemutatok nektek négy Google Cégem fiókhoz kapcsolódó díjmentes szolgáltatást.
Eddig a Google térképre csak fotókat és 360 fokos fotókat lehetett feltölteni, de már a videók feltöltésére is van lehetőség.
Ahogy a példa is mutatja, Amerikában már elérhető a lehetőség, nálunk azonban még várat magára.
Az elmúlt két évben folyamatosan figyeltem a vállalkozásokat, hogy miként hasznosítják a Google Cégem szolgáltatást. Az itt tapasztaltakat felhasználva, jó néhány ügyfélnek segítettem hatékonyabbá tenni a bolti marketing tevékenységét. A közös munka során láttam, hogy, hol akadnak el a legtöbbször. A tipikus problémákat megfigyelve készítettem el ezt a szakmai bejegyzést.
Megjelent a Facebook Local alkalmazás, amivel a közösségi média is beszáll a versenybe a helyi online marketing területén.
A Google nagy előnyben van, és a Facebook már évek óta próbál valamilyen módszerrel felzárkózni és a helyi paramétereket belevinni a platformjába. Mindeddig kevés eredményt tudott felmutatni, most egy újabb területen próbálkozik: alkalmazást bocsátott ki.
A lokális online marketing alapjairól készítettünk egy kisfilmet. A bemutatása után megtudhatod, miből áll, mik az előnyei vállalkozásod számára és milyen felületeken tudod használni a rendszert.
Anders Tamás
2000 óta foglalkozik az online marketinggel, a lokális online marketing hazai definíciójának megalkotója. Ezen az oldalon Lokális Online Marketing kutatással foglalkozik, hogy terjessze és megismertesse a hazai vállalkozókkal ezt a területet.
Lokális területei: Lokális SEO, Helyi tartalommarketing, Lokalitás a közösségi médiában
Oldalai: ProSign - SzállásMarketing - Lokalitas.hu