A magyarországi bormarketingről mostanában egyre többet hallunk. A különböző médiaforrásokból megtudhatjuk, hogy számos területen ( PR, Brandépítés, Online marketing) történtek pozitív előre lepések. Idén nyáron Harkányba utaztam majd átmentem Villányba. Kíváncsi voltam, hogy az itt található helyi pincészetek mennyire használják jól a Google Térkép kínálta lehetőségeket. Lássuk, mit tapasztaltam.
A Google Cégem marketing keretén belül Google Térkép kutatást végeztünk a Budapesten található állateledelt forgalmazó boltok körében. A vizsgálat számos érdekességet hozott felszínre, ami jelentősen befolyásolhatja ezen boltok lokális marketing tevékenységét. Nézzük meg a vizsgálat eredményeit részletesen.
A lokális marketing jelentős része a Google felületein kívül zajlik. Az egyik ilyen hely az Instagram, ahol gyakorlatilag minden poszt helyszínhez köthető és ez jelentős marketing lehetőségekkel is bírhat helyi vállalkozások számára. Megmutatom, hogy milyen látogatószerző lehetőségek vannak az Instagrammon helyek segítségével.