Lokális marketing szakértői
Magyarországon elsőként keztük felfedezni és népszerűsíteni a Lokális Online marketinget.
Mára több konkurens cég vette át a témát, fedezte fel segítségünkkel a területet.
Ha az eredeti forrásokból, saját kutatásokból szeretnél tanulni, azt tőlünk velünk tudod megtenni!
Két szakértő akik kutatnak
Anders Tamás és Kondor Albert 2015 végén kezdte el kutatni a Lokális Online Marketing működését.
A Google térképből kiindulva került felderítésre a lokális keresőoptimalizálás, a közösségi média helyi aspektusai. Mára egy cég teljes megjelenését optimalizálni tudjuk, hogy egy környék bizonyos szolgáltatása iránt érdeklődője elé kerülhessen egy bizonyos vállalkozás.
Anders TamásLokális Marketing kutató
Egyszerűen kezdődött a Lokális marketing felfedezése. Ránéztem a Google-re feltöltött fotómra, és 138 000 db megtekintése volt a feltöltött képnek egy egyszerű kávézónál...
Azonnal tudtam, hogy ez egy hatalmas téma és a jövő lehetősége, bár akkor még nem is tudtam, mennyire igazam van!
Gyakorlat: 2004 óta a Prosign vezetője, a SzállásMarketing alapítója. Több, mint 200 céggel dolgozott együtt online stratégiájuk kidolgozásán és megvalósításán.
2000 óta foglalkozik az Online világgal, 2006 óta a szállások online marketingjével, 2014 óta a lokális online marketing meghonosítója.
Fordulj hozzá bizalommal, ha szeretnéd átlátni az online marketing világát és tanulva akarsz fejleszteni marketingeden.
Szakterület: Lokális marketing, Honlap stratégia, Hírlevél- és Közösségi Marketing, Tartalommarketing
Kondor AlbertLokális Marketing kutató
Végzettség: Közgazdász, gazdálkodási szakirány; Szakközgazdász, marketing szakirány
Gyakorlat: 2005-óta foglalkozom marketinggel. Az elmúlt években számos vállalkozás stratégiai rendszerének felépítésében segédkeztem. Az elmúlt két esztendőben vállalkozások komplex marketing stratégia rendszerét fejlesztettem. A lokális marketing keretén belül megalkottam a Google Térkép kutatás módszertanát. Nem hiszek a tömegmarketingben. Vallom, hogy nincs két egyforma projekt és ez által nem lehet minden vállalkozásnak ugyan azt a stratégiát javasolni. Gyakorlati tapasztalatom, hogy az egyedi megoldások határozzák meg minden vállalkozás sikerét.
Szakterület: Marketing stratégia, Facebook marketing, Lokális marketing, Google Térkép marketing