Az elmúlt időszak megfigyelései igazolták, hogy egyre több felhasználó veszi igénybe a Google Térképet napi szinten (több, mint 1 milliárd felhasználó naponta)
Mire használják az emberek?
-
Hely és szolgáltatás keresés
-
Útvonaltervezés
-
Információgyűjtés (utazáshoz, szállásfoglaláshoz, vásárláshoz és még számos területet)
-
Véleményírás (szöveges, csillagos, képes értékelés)
-
Kérdések feltevése a Google Térképet használó közösségnek
Google Térkép kutatás
A Google Térkép kutatást a fentiekben felsoroltak hívták életre két évvel ezelőtt. A vizsgálataink során megfigyeltük, hogy az emberek egyre aktívabbak ezen a platformon. Vásárlás előtt sokan informálódnak a térképen található vélemények alapján.
Melyik pontját érinti a vásárlási döntési folyamatnak a Google Térkép?
A válasz egyszerű:informácógyűjtés és a vásárlás utáni magatartást (véleményalkotás).
Milyen területeken tud segítséget nyújtani a Google Térkép kutatás egy vállalkozás számára?
-
Fogyasztók iparág iránti érdeklődése
-
Fogyasztói vélemények kezelése
-
Iparágakban tevékenykedő vállalkozások számának meghatározása
-
Konkurenciaelemzés
-
Kulcsszó kutatás (turisztikai szektornak kifejezetten ajánlott)
Kiknek ajánljuk a Google Térkép kutatást?
Értékesítés egységgel rendelkező vállalkozások részére (autószalonoktól kezdve az éttermeken át a szállodákig)
Olyan online szolgáltatásokat nyújtó vállalkozásoknak, akik rendelkeznek fizikai irodával.
Kiknek nem ajánljuk?
Média vállalkozásoknak
Milyen földrajzi szinteken végezhető el a kutatás?
Bármely iparágban országos, megyei, település, akár kerületi szinten is.
A jövő már elkezdődött. A közösség ereje (véleményalkotás) egyre jobban érződik minden social media platformon. A vásárlási szokások megváltoztak. Tartson Ön is lépést a fogyasztói szokások változásával. Egy időben meghozott jó döntéssel, magasabb árbevételt tud generálni vállalkozása részére.
Kondor Albert
2005-óta foglalkozom marketinggel. Az elmúlt években számos vállalkozás stratégiai rendszerének felépítésében segédkeztem. Az elmúlt két esztendőben vállalkozások komplex marketing stratégia rendszerét fejlesztettem. A lokális marketing keretén belül megalkottam a Google Térkép kutatás módszertanát. Nem hiszek a tömegmarketingben. Vallom, hogy nincs két egyforma projekt és ez által nem lehet minden vállalkozásnak ugyan azt a stratégiát javasolni. Gyakorlati tapasztalatom, hogy az egyedi megoldások határozzák meg minden vállalkozás sikerét.
Lokális területei: Google Cégem, Google Cégem Kutatás, Facebook local
Oldalai: strategiaimarketing.blogspot.com; Lokalitas.hu