Google Cégem videók, képek

Google cégem videók képek

A Google Cégemben (Google my Business), számos lehetőség kínálkozik, hogy különböző kategóriákba fotókat és videót helyezzünk el. Az általunk vizsgált 100 cégből mindösszesen 1 használt videót. A képek esetében jobb volt az eredmény, mert itt a vállalkozások közül 89 használta ki ezt a lehetőséget. Mit kell tudni a Google Cégembe feltölthető képekről, videókról?
Íme egy rövid összefoglaló.

Bővebben: Google Cégem videók, képek

Készíthet fotót egy helyi idegenvezető (Local Guide) az üzletünkben engedély nélkül?

fotó késztése


A Local Guide program (helyi idegenvezető program) bevezetése óta egyre több megkeresést kap ügynökségünk, hogy mit lehet tenni azokkal az emberekkel szemben, akik előveszik mobiltelefonjukat az üzletben és fotókat készítenek. Majd később valamilyen formában ezek a fotók megjelennek a vállalkozás Google Cégem fiókjában. Számos esetben ezek a fotók pozitív megítélés alá esnek, hiszen egy kellemes élmény után töltik fel az emberek a Google Térképre! Vannak azonban olyan esetek, mikor a feltöltött fotó negatív színben állítja be vállalkozásunkat. Mit lehet ebben az esetben tenni? Az ügyben mi is segítséget kértünk Kálló Tamástól, aki az adatvédelem mellett kamera és beléptető rendszerek telepítésére szakosodott céget vezet.

Mielőtt azonban megismernétek az ő véleményét, mi is szeretnénk nektek néhány fontos tanácsot adni, hogy miként lehet a Google felé jelezni, ha egy fotó nem megfelelő a Google Térképen.

Bővebben: Készíthet fotót egy helyi idegenvezető (Local Guide) az üzletünkben engedély nélkül?

Google Cégem fiók [teljes útmutató]

Google Cégem fiók [teljes útmutató]

Az elmúlt fél évben számos írás jelent meg a Google Cégem fiókkal és annak regisztrációjával kapcsolatban. Ennek hatására nagyon sok vállalkozó elkezdte elkészíteni cégének üzleti fiókját. Összességében ez egy örvendetes hír. Azonban a gyakorlatban mi a lokalitas.hu –nál azt tapasztaljuk, hogy olyan alapvető hibákat követnek el a fiókot készítők (sok esetben még a szakemberek is), aminek a helyreállítása a későbbiek folyamán sokkal több időt és energiát emészt fel. Pontosan ezért gondoltuk úgy, hogy egy teljes körű Google Cégem fiók útmutatót készítünk. Ebben a cikkben már a 2018-ban életbe lépett változások is benne foglaltatnak.

Bővebben: Google Cégem fiók [teljes útmutató]

Miért fontosak a vélemények a Google Cégem fiókban?

vélemények

Számos konferencián, workshopon és az ügyfeleknek végzett munka során kihangsúlyozzuk a vélemények kezelését a Google Cégem fiókban. 2018-as év végén Anders Tamás barátom és munkatársam elkészítette a Bright Local kérdőívét Magyországra optimalizálva a Helyivásárló lokális kutatói oldalon. Számos érdekességre derült fény, amit most szeretnénk veletek megosztani.
A kutatás során 730 ember töltötte ki a 18 kérdésből álló online kérdőívet. Nézzük meg a kérdéseket és a kapott válaszokat lépésről, lépésre.

Bővebben: Miért fontosak a vélemények a Google Cégem fiókban?

Google Cégem fiók aktiválás levelezőlap, telefon, sms, e-mail vagy Search Console segítségével

fiókváltás

Hogyan lehet aktiválni a Google Cégem fiókot a Google rendszerében? Sokszor hangzik el ez a kérdés egy előadásunk során. Számos lehetőség áll rendelkezésére egy vállalkozásnak (levelezőlap, sms, telefonhívás, e-mail), hogy regisztrálja saját Google Cégem fiókját. Az elkövetkezendő néhány mondatban bemutatjuk ezeket.

Bővebben: Google Cégem fiók aktiválás levelezőlap, telefon, sms, e-mail vagy Search Console segítségével

Hogyan hozzak létre bejegyzést a Google Cégem fiókomban?

A Google Cégem fióknak a bejegyzési modulja egy elég hatékony eszköz, ami díjmentesen használható mégis kevesen alkalmazzák. 2018 januárjában a Google Térkép kutatási módszerünk segítségével kiválasztottunk 100 céget különböző szektorokból. Megvizsgáltuk, hogy hányan használják a Google Cégem bejegyzéseit. Az eredmény sajnos nagyon lehangoló volt. Mindösszesen 3 cég használta ezt az eszközt. Pontosan ezért határoztuk el, hogy készítünk egy bejegyzést, amiben megmutatjuk nektek, miként kell elkészíteni tíz perc alatt egy Google bejegyzést.

Bővebben: Hogyan hozzak létre bejegyzést a Google Cégem fiókomban?

Tovább fejlesztették a termékkategóriát a Google Cégem fiókban

Tovább fejlesztették a termékkategóriát a Google Cégem fiókban

2018. decemberében számos vállalkozás Google Cégem fiókjában már elérhető volt a termékek funkció rész béta tesztelés formában. Igaz, ekkor még csak mobilon volt látható és kizárólag abban az esetben, ha valaki feltöltötte a termékeinek listáját a Google előírásainak megfelelően. 2019. január eleje óta folyamatosan zajlanak a további fejlesztések ezen a területen. Ennek egy újabb állomása, hogy a mobiltelefonos megjelenés mellett már az számítógépen is láthatóak a feltöltött termékek a vállalkozás Google térképes boxában.

Bővebben: Tovább fejlesztették a termékkategóriát a Google Cégem fiókban

Google Cégem kutatás: Célkeresztben a szépségszalonok

szépségszalonok

2019. április 28-án a lokalitas.hu csapata előadóként lesz jelen a II. Beauty Business Konferencián. A szervezők részéről felkérést kaptunk, hogy készítsünk egy Google Cégem fiók kutatást a szépségszalonokról. A 2019 márciusában lezajló vizsgálatba 100 vállalkozás került be. A kutatás számos érdekességet hozott felszínre. Nézzük meg az eredményeket részletesen.

Bővebben: Google Cégem kutatás: Célkeresztben a szépségszalonok

Egy Google Térképes fejlesztés, amire érdemes odafigyelni!

Google térképes fejlesztés

2017. szeptemberében jelent meg egy új funkció (Kérdések és Válaszok) a vállalkozások Google Térkép boxában. Igazán még a 2019-es év elején is azt tapasztaljuk, hogy a cégek nem foglalkoznak vele, ami sok esetben problémát okozott. Miért kell rá odafigyelni? Sajnos Magyarországon az emberek egy része panaszfalnak használja ezt a felületet és a sérelmeket itt írják ki magukból.

Bővebben: Egy Google Térképes fejlesztés, amire érdemes odafigyelni!

Google Cégem, Google Térkép: kérdések és válaszok

google cégem térkép

Az elmúlt időszakban számos előadást tartottunk Google Cégem (Google my Business) és a Google Térképpel kapcsolatban. A rendezvények után sokan tettek fel kérdéseket, ami alapján az alábbi következtetés fogalmazódott meg bennünk. A vállalkozások nem rendelkeznek kellő információval a Google Térkép, Helyi idegenvezető, Google Cégem témakörben. Mindezek tekintetében született meg ez a bejegyzés.

Bővebben: Google Cégem, Google Térkép: kérdések és válaszok

Facebook Local - megjelent

Facebook local

Megjelent a Facebook Local alkalmazás, amivel a közösségi média is beszáll a versenybe a helyi online marketing területén.

A Google nagy előnyben van, és a Facebook már évek óta próbál valamilyen módszerrel felzárkózni és a helyi paramétereket belevinni a platformjába. Mindeddig kevés eredményt tudott felmutatni, most egy újabb területen próbálkozik: alkalmazást bocsátott ki.

Bővebben: Facebook Local - megjelent

A Waze szerepe a lokális marketingben

Waze és a lokális marketing

A Waze egyre nagyobb hangsúlyt kap a mindennapok navigációja mellett a vállalkozások lokális marketingjében is. Közösségi platformként, hasonló jellemzőkkel bír, mint a Google Térkép. Hogyan érdemes használni, mint marketinges eszköz? Milyen előnyökre tehet szert vállalkozásunk a használatával? Írásunkban erre próbálunk választ adni.

Bővebben: A Waze szerepe a lokális marketingben

NAP jelentősége a lokális marketingben

NAP jelentősége a lokális marketingben

A NAP (name, address, phone) jelentősége a keresőoptimalizálás területén hatalmas, hiszen már nem csak a domainnevünk alapján ismer fel minket a Google, hanem ezen adatok alapján is. Lokális keresőoptimalizálás miatt pedig a címünk az, ami miatt a közelünkben keresőknek jobb pozícióban tudunk megjelenni. Nézzük meg tehát ezeknek az adatoknak a jelentőségét és használatát!

Bővebben: NAP jelentősége a lokális marketingben

Hogyan használd a Google Cégem fiók díjmentes szolgáltatásait?

Google cégem regisztráció

Az elmúlt időszakban számos ügyféllel dolgoztunk együtt a Google Cégem fiók kialakításán a lokális marketing tevékenységünk keretein belül. A megrendelők között megtalálhatóak voltak: pékségek, szállodák, gumisok, éttermek, kávézók, szépségstúdiók és egyéb fizikai üzlethelyiséggel rendelkező vállalkozások. Volt bennük egy közös pont, a költségoptimalizálás. Véleményem szerint ez egy teljesen normális és ésszerű dolog. Pontosan ez a tényező inspirált arra, hogy ezt a bejegyzést megírjam. Az elkövetkezendő néhány sorban, bemutatok nektek három Google Cégem fiókhoz kapcsolódó díjmentes szolgáltatást.

Bővebben: Hogyan használd a Google Cégem fiók díjmentes szolgáltatásait?

Hogyan menedzseljem a Google Cégem véleményeket?

Google Cégem menedzselés

A vállalkozások Google Cégem fiókjába érkező vélemények száma folyamatosan emelkedett az elmúlt két évben. Számos marketinges kolléga és cégvezető keresett meg minket, hogy mit lehet tenni azokkal a negatív véleményekkel, lejárató kampányokkal, amelyek nem valós személyektől származnak. Pontosan ez a probléma adta az ötletet, hogy az elmúlt időszak tapasztalatai alapján,
erről egy átfogó cikket írjunk.

Bővebben: Hogyan menedzseljem a Google Cégem véleményeket?

Lokális bormarketing - Villány

Lokális bormarketing

A magyarországi bormarketingről mostanában egyre többet hallunk. A különböző médiaforrásokból megtudhatjuk, hogy számos területen ( PR, Brandépítés, Online marketing) történtek pozitív előre lepések. Idén nyáron Harkányba utaztam majd átmentem Villányba. Kíváncsi voltam, hogy az itt található helyi pincészetek mennyire használják jól a Google Térkép kínálta lehetőségeket. Lássuk, mit tapasztaltam.

Bővebben: Lokális bormarketing - Villány

Hogyan használjam a Google Cégem fiókot ma a vállalkozásomban?

lokalitás Google cégem

Az elmúlt két évben folyamatosan figyeltem a vállalkozásokat, hogy miként hasznosítják a Google Cégem szolgáltatást. Az itt tapasztaltakat felhasználva, jó néhány ügyfélnek segítettem hatékonyabbá tenni a bolti marketing tevékenységét. A közös munka során láttam, hogy, hol akadnak el a legtöbbször. A tipikus problémákat megfigyelve készítettem el ezt a szakmai bejegyzést.

Bővebben: Hogyan használjam a Google Cégem fiókot ma a vállalkozásomban?

Google Cégem marketing

Google cégem marketing

A Google Cégem marketing keretén belül Google Térkép kutatást végeztünk a Budapesten található állateledelt forgalmazó boltok körében. A vizsgálat számos érdekességet hozott felszínre, ami jelentősen befolyásolhatja ezen boltok lokális marketing tevékenységét. Nézzük meg a vizsgálat eredményeit részletesen.

Bővebben: Google Cégem marketing

Kapcsoljon nagyobb sebességbe! Lokális marketing alkalmazása az autószalonoknál

Lokális marketing alkalmazása az autószalonoknál

A Google Local Guide (helyi idegenvezető) program keretén belül hirtelen megugrott az emberek véleményalkotó kedve. Pontosan ezért fejlesztettünk ki egy speciális piackutatási módszert. Az idei évben számos területet vizsgáltunk át a Google Térkép kutatás keretén belül.
Az egyik ezek közül az autó eladással foglalkozó márkaképviseletek voltak. Más iparágakhoz viszonyítva (szálloda, étterem) jóval gyengébben teljesítettek. Nézzük meg az eredményeket a számok tükrében.

Bővebben: Kapcsoljon nagyobb sebességbe! Lokális marketing alkalmazása az autószalonoknál

Lokális online marketingalapjai videó

A lokális online marketing alapjairól készítettünk egy kisfilmet.  A bemutatása után megtudhatod, miből áll, mik az előnyei vállalkozásod számára és milyen felületeken tudod használni a rendszert.

 

 

Lokális Online Marketing

A helyi marketing lokális vállalkozások számára

 

Google megbízható fotós minősítés

Google Megbízható fotós

© 2020 Lokalitas.hu. All Rights Reserved. Designed By ProSign

Google cégem optimalizálás

Megmutatjuk, hogyan használd a térképet, hogy több látogatód legyen!
A Google cégem fiók optimalizálásával olyan embereket érhetsz el, akik a közeledben keresik szolgáltatásodat.

Kapcsolat

Lokális Online Marketing ügynökség
Budapest, Alig u. 5, 1132
Telefon: (20) 919 2467