Lokális SEO
Keresőkben való megjelenés az egyik legfontosabb, hiszen minden harmadik keresés lokális vonatkozású. Létre kell hoznod egy Google Cégem fiókot, optimalizálnod kell weboldalad, említéseket kell gyűjtened, véleményeket kezelned.
Közösségi média
A Facebookon kívül több más csatorna is fejleszti lokális lehetőségeit. A Facebook Local, az Instagram helyek, a Pinterest lokális lehetőségeivel több érdeklődőt szerezhetsz üzletedbe.
Lokális tartalom
Helyi tartalmak létrehozásával olyan embereket találhatsz meg, aki szolgáltatásodhoz kapcsolódó tartalmakra keresnek a környékeden. Ilyenekkel kiegészítve tartalommarketingedet, növelheted látogatottságod és eladásaid számát.
Térkép
A Google térkép a legismertebb, de a Waze, a Mac térkép is egyre feljettebb hely, ahol először megtalálják üzletedet, majd összehasonlítanak konkurensekkel.
Lokális hirdetés
Földrajzilag egyre pontosabb hirdetésekkel célozhatod meg nem csak azokat, akik boltod közelében járnak, de azokat is, akik a terület iránt érdeklődnek.
Mindezt úgy, hogy érdeklődésükre is célzol.
Anders Tamás
2000 óta foglalkozik az online marketinggel, a lokális online marketing hazai definíciójának megalkotója. Ezen az oldalon Lokális Online Marketing kutatással foglalkozik, hogy terjessze és megismertesse a hazai vállalkozókkal ezt a területet.
Lokális területei: Lokális SEO, Helyi tartalommarketing, Lokalitás a közösségi médiában
Oldalai: ProSign - SzállásMarketing - Lokalitas.hu