A Google Local Guide (helyi idegenvezető) program keretén belül hirtelen megugrott az emberek véleményalkotó kedve. Pontosan ezért fejlesztettünk ki egy speciális piackutatási módszert. Az idei évben számos területet vizsgáltunk át a Google Térkép kutatás keretén belül.
Az egyik ezek közül az autó eladással foglalkozó márkaképviseletek voltak. Más iparágakhoz viszonyítva (szálloda, étterem) jóval gyengébben teljesítettek. Nézzük meg az eredményeket a számok tükrében.
Az elmúlt néhány évben nagy átalakuláson ment keresztül a Google lokalitással kapcsolatos szolgáltatás palettája.
Az érintett területek:
-
Google Local Guide program (Helyi idegenvezető program)
-
Google My Business (Google Cégem)
-
Google Maps (Google Térkép)
A lokális online marketing alapjairól készítettünk egy kisfilmet. A bemutatása után megtudhatod, miből áll, mik az előnyei vállalkozásod számára és milyen felületeken tudod használni a rendszert.