Lokális keresőoptimalizálás segít,
hogy több potenciális ügyfél találjon rád!

  • Piackutatunk

  • Optimalizáljuk a tartalmadat

  • Több látogatód lesz a keresőkből és térképről


Tapasztalatunk segít, hogy a környékeden a szolgáltatásodat és termékeidet keresők megtaláljanak a Google Térképen és keresőben!

Legyen jól optimalizált fiókod!

Lokális keresőoptimalizálás [mindent a helyi SEO-ról]

A Lokális keresőoptimalizálás lényege, hogy megtalálják vállalkozásodat azok, akik a környéken keresnek terméket vagy szolgáltatást. Segítségével olyan konkrét vásárlókat szerezhetsz, akik nagy valószínűséggel be is fognak térni üzletedbe.

Vegyük példaként, hogy elutazol valahova, és innál egy kávét. Be fogod ütni a Google keresőbe vagy térképre, hogy kávézó. Ekkor megkapod a környezetedben lévő helyeket, amiknek végigfutod a fotóit, értékeléseit. Gyorsan kiválasztod a neked tetszőt és elnavigálsz oda, elfogyasztod a kávét és mellé egy süteményt is.

Az előző példa jól mutatja, milyen egy lokális keresés és hogy hoz vásárlót egy üzlet számára. Lehetett volna példa egy autószerelő, pizzakiszállító vagy virágárus is. Rengeteg üzletnek hozhat a módszer közvetlenül vásárlókat.

Az írás bemutatja a módszert, hogyan lehet optimalizálni a Google keresőben vagy térképen a megjelenését egy vállalkozásnak.

Mi az a lokális keresőoptimalizálás?

A hagyományos keresőoptimalizálás lényege, hogy jobb láthatóságot kapj a Google keresőben. Különböző kulcsszavakra jelenj meg, pont ezért témákra optimalizáljuk a felületeket. Legfőbb eszközök ekkor a honlap tartalma, honlap technikai optimalizáltsága és maga az ajánlat.

Ezzel szemben a lokális keresőoptimalizálás segítségével termékekre, de leginkább szolgáltatásokra tudsz megjelenni azok számára, akik a környéken keresik ezeket a szolgáltatásokat. Az emberek leginkább abból a célból keresnek, hogy meglátogassák és azonnal vásároljanak. Főbb eszközei a Google Cégem felület, az üzlettől való távolság és a céges adatbázisok. Minderről lesz szó hamarosan.

Miért jó a lokális keresőoptimalizálás?

Bár eddig is sok szó esett az előnyökről, nézzük meg azokat felsorolásszerűen is:

  • Helyi vásárlókat érhetsz el

  • Mobilos felhasználók sokszor konvertálnak

  • Általálnosan jobb pozíciót érhetsz el a Google találáti listáin

  • Márkaneved sokkal jobb megjelenést kap

  • Növeled a weboldalad forgalmát

  • Azonnali vevőszerzést eredményez

Lokális SEO rangsorolási faktorok

[kép]

Google Cégem optimalizálása

Távolság

Említés: céges adatbázisok