fiókváltás

Levelezőlapos aktiválás

A levelezőlapos módszer minden vállalkozás számára elérhető. Amikor regisztráljuk a Google Cégem fiókot, ott lépésről lépésre végighaladunk a kitöltendő részeken. Az utolsó résznél pedig megadjuk a kapcsolattartó nevét és rákattintunk a levélküldés gombra. Innentől számítva általában 14 napon belül megérkezik a regisztrációs kód, amivel aktiválhatjuk vállalkozásunk Google Cégem fiókját. Abban az esetben, ha nem érkezik meg a kód, válasszunk más aktiválási formát (amit a Google rendszere ajánl).

Telefonhívásos, SMS aktiválás

Ez a típusú módszer nem minden vállalkozás számára elérhető. Ha a regisztráció során felkínálja a Google rendszere, akkor éljünk vele, mert szinte pillanatok alatt tudjuk aktiválni fiókunkat. Mobilon és számítógépen is elérhető ez az aktiválási lehetőség. A különbség csupán annyi, hogy a mobilos platformnál le kell töltenünk a Google Cégem alkalmazást (Google My Business) a Google Play áruházból. A telefonos és SMS regisztráció folyamatát részletesen itt tudod elolvasni: http://bit.do/Google-My-Business-help

E-mailes aktiválás

Az e-mailen keresztül történő aktiválás nem minden vállalkozás számára elérhető. Ha esetleg nem kínálja fel a rendszer, akkor érdemes más formáját választani az aktiválásnak. Ez a típusú regisztráció szintén elérhető mobilon és számítógépen egyaránt. A regisztráció teljes folyamatát itt tudod elolvasni lépésről, lépésre: http://bit.do/Google-My-Business-help

Google Search Console aktiválás

A Search Console segítségével történő aktiválási formát kevesen ismerik. A rendszer nem szokta felajánlani. Abban az esetben működik, ha a weboldal optimalizálása során a Google Search Console aktiváló kódja beintegrálásra került a weboldalba. Fontos, hogy saját gmail fiókunkkal tulajdonosi hozzáféréssel kell rendelkeznünk az adott vállalkozás Search Console fiókjához. Ha ezzel a gmail fiókkal készítjük el a cég Google Cégem fiókot, akkor legtöbbször a kód nélkül fog minket aktiválni a rendszer.

A végére szeretnénk megosztani veletek 5 jellemző hibát a gyakorlatból, ami miatt egy vállalkozás nem kapja meg az igazoló kódot.

1. Az alkalmazott szórólapnak nézi a Google levelezőlapot és kidobja a szemetesbe
2. A vállalkozás nem tölti ki pontosan a NAP (név, cím, telefonszám) adatokat
3. Egy utcaszám alatt több üzlethelyiség üzemel
4. A weboldalon teljesen más név és cím szerepel, mint a Google Cégem fiókban
5. A Google Cégem fiókban található információs rész rosszul lett kitöltve

Reméljük, hogy a fentiekben leírtak jó támpontot fognak nyújtani azok számára, akik most tervezik regisztrálni vállalkozásuk Google Cégem fiókját. Vannak extrém esetek, amikor valami apró hiba miatt nem érkezik meg a kód, ilyenkor a fiók teljes átvizsgálásával találjuk meg mi is a hibát.
Ha kérdésed van vagy elakadtál, keres minket bátran az elérhetőségeinken.