Miért hozta létre a Google a kérdések és válaszok funkciót?
Engedjétek meg nekem, hogy ezt egy történettel illusztráljam. A tavalyi évben családommal ellátogattam Balatonlellére a Napfény strandfürdőbe. Csodás napot töltöttünk el és a nap végén írtam egy hosszabb értékelést (képek, csillagos, szöveges) a Térképen. Másnap kaptam egy üzenetet, hogy valaki kérdést (”Van csomagmegőrző? Ha van, mennyibe kerül? ”) tett fel a helyhez kapcsolódóan. Válaszomban megírtam a valós tényeket, amivel segítettem a kérdezőt az információgyűjtésben. A Google ezt a funkciót pontosan erre fejlesztette ki.
A vállalkozásom kap értesítést a Google Térképen feltett kérdésről?
A Google ilyenkor rendszerüzenetet küld arra a Gmail fiókra, amivel regisztráltad a Google Cégem fiókodat. Abban az esetben, ha az aktiválás nem történt meg, akkor üzenet sem fog érkezni.
A vállalkozásomon kívül kinek küld még értesítést a Google a feltett kérdésről
Minden olyan személy, aki már valamilyen formában értékelte a vállalkozásodat a Google Térképen az megkapja ezt az üzenetet az okostelefonjára. Fontos kiemelni, hogy ők is jogosultak választ adni a cégeden kívül.
Mire figyeljen oda a vállalkozásunk, ha kérdést kap a Google Térképen?
-
Legyen aktiválva a Google Cégem fiókunk, mert csak ebben az esetben kapunk értesítést a kérdésről
-
Mindig próbáljunk mi lenni az elsők, aki válaszolunk, mivel mi ismerjük a saját vállalkozásunkat a legjobban
-
Ne álljunk neki vitatkozni ezen a felületen, mert azt mindenki látni fogja
-
Ha valaki panaszfalként használja ezt a funkciót, akkor jelezzük a Google felé, hogy kéretlen tartalom
A fenti négy pont betartásával egy vállalkozás képes lesz profin kezelni ezt a felületet és lehetősége nyílik a segítségnyújtással még több ügyfél megszerzésére.
Használjátok a Google Térképet és a Google Cégem fiókot bátran, mert hosszútávon megtérül a ráfordított idő.